Jaa, nu ni!

Nej men det var inte alls länge sedan jag skrev.. Jag lovar.. Har inte alls inte varit upptagen med annat.. Nope! Så det så! Och gott nytt år! Och jag fyller år om endast FEM DAGAR!!! Icke att glömma!!

I onsdags mötte jag lilla Lina på centralstationen när hon kom med en buss från Sveg. Det blev sedan middag på pizza hut! Och igår möttes vi i Täby och bara körde vår vanliga härliga runda. Som sedan råkade avslutas med lunch/middag på McDonald's.. När jag kom hem bakade jag en kladdkaka... Nyttiga är vi allihopa, allihopa, allihopa!!

Det var väl väldans intressant då, tänker ni. Jaa, tänk för att det är det!

Eller...!?

Nej, okej, jag kanske inte borde få äga en blogg egentligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0