Vill ha och vill ha

Är inne i en period då jag är grovt musikberoende. Lyssnar jag inte på musik så går jag antingen och nynnar så att alla stirrar eller, om jag är hemma, plinkar på gitarren. Gör jag inget av det drömmer jag mig bort till mitt drömland där jag har både en Taylor 610ce och en Gibson Hummingbird. Underbara land. Helst ska där även finnas en JD, Turk och Jack Sparrow. Då är allt komplett!


Är dessutom väldigt avundsjuk på min yngsta lillebror som fått en ny el-gitarr för att min andra bror har börjat spela gitarr han med och behövde en gitarr. En Fender Stratocaster har den lilla muppen fått. Begagnad visserligen, men i sjukt bra skick. dessutom ska pappa leka och bygga om den lite så den kommer förmodligen bli skitsnygg. Suck.. Vill ha! Allt detta vill ha hela tiden. Mår dåligt över att jag vill ha en massa saker som egentligen är helt onödiga, men samtidigt så mår man ju så himla bra när man får dem. Och det är ju faktiskt själva längtan som är den bästa, även om det inte känns så när man väl längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0