Don't you dare take my "sleepmorning"

Man måste ju älska sovmorgon till 12.20. Tror jag säger det varje onsdag, hehe. Men jag går upp 9, vilket är onödigt tidigt för att jag tycker att det är så skönt att ha mycket tid på sig. Och jag hade ju redan sovit 9 timmar!

Jag har haft stressdrömmar om matteprovet hela natten - provet jag redan haft och fått tillbaka! Vet inte varför! Det är nog Mickes fel. Han sa att man kommer få skriva om NK-provet om man vill försöka höja, utan att det påverkar betyget att man skriver det två gånger. I min dröm så gällde samma sak för matten och det var på den här sovmorgonen. Men jag var inte säker och var bara allmänt stressad. Hemskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0