Sushi, njaa...

Emelie, Lina och jag har shoppat lite i Täby Centrum, sedan köpte vi med friterad kyckling och sushi. Lina ville äta sushi så hon köpte med sig tre bitar - en avokado, en räka och en lax. Dock så tyckte hon att det var rätt äckligt, sushi är inte hennes grej! Jag tyckte inte att min avokadobit var särskilt god jag heller faktiskt, men det visste jag ju redan!

Lina trodde att wasabin var en avokadobit och hade ätit den om inte jag sagt att det var wasabi. Är lite ledsen att jag sa det... Hade kunnat bli kul!

Lina och Emelie var jätteduktiga på att äta med pinnar. I alla fall på sitt eget sätt...

Kommentarer
Postat av: Lina

Det hade inte blivit roligt. Tänk vad synd det hade varit om mig! :O

2010-10-18 @ 00:31:54
URL: http://linahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0