Nej men jag är inte alls en liten tönt... Nejnej!

Jag skriver samma sak som alla andra i bloggvärlden: herrejisses, det snöar! I oktober! Åh neeej!

Jag brukar tycka att det är negativt som bara den, men nu fick jag bara en jävligt stor jullängtan! Har nynnat julsånger hela morgonen. Det tog även dubbelt så lång tid att ta sig till skolan, men det gjorde mig inte så mycket! Jag missade ju bara matte, wihi!

Sitter och nördar mig lite med Restaurant City på Facebook. Patetiskt, I know... Har inget att göra just nu, var inte med här förra veckan och alla som var det ska göra klart en film de gjorde. Vi som inte var här behöver inte göra något.

Ser ni att jag lyckades komma upp i 74.0/74 Är lite stolt faktiskt... Hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0