*Making a happydance*

Valde att ta den 15 minuter långa promenaden istället för sista bussen hem och hjälp vad härligt det var med en promenad! Det ska jag helt klart börja göra oftare. Att gå med bra musik i öronen (Muse så klart, finns ingen bättre musik att lyssna på om man vill känna sig snygg och bra när man går!), vackra höstfärger och sol är så underbart uppfriskande. Att det är lite kyligt gör inget, man blir lagom varm av att gå.

Att sedan hitta ett efterlängtat paket i brevlådan när man kommer hem gör inte det hela sämre precis! Som den lilla serienörd jag har blivit är jag förutseende och beställer både säsong 2 och 3 med en gång, så slipper man vänta där emellan!


Skuttade hela vägen från brevlådan! Att hämta paketet ur brevlådan är nog det bästa, känslan när man sakta lyfter på locket och hoppas hoppas hoppas att det ska ligga där! Om det då gör det är ju lyckan total!!

Det är så viktigt att jag smsade alla i min familj på vägen hem och sa åt dem att om paketet låg i brevlådan så skulle de låta det ligga kvar där, och absolut inte tala om för mig om det kommit eller inte. Pappa gick därför snällt tillbaka med det till brevlådan. Det var lite gulligt tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0