Jag vill jag vill jag vill!

Jag har en helt knäpp besatthet av San Francisco just nu. Är i stort sett det enda jag tänker på. Vill så gärna åka dit igen! När jag borde göra läxor sitter jag istället och läser om staden och massa små sevärdheter vi inte hann med. Har en lång lista på allt jag vill se och göra. Skulle ge mycket för att få åka dit med min kamera och bara gå runt i staden!

Försöker komma på något sätt jag skulle få råd att spendera 3-4 månader där, men får inte riktigt ihop det. Men sen kom jag på att jag ju vill åka till USA som Au Pair i ett år innan man pluggar vidare efter gymnasiet. Tänk om man skulle få hamna i eller utanför San Francisco! Hur underbart vore inte det!? Helt gaalet fantastiskt underbart!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag hänkar på, hurru! (:

2010-10-20 @ 23:37:03
URL: http://stjopid.blogg.se/
Postat av: Lina

Själv väntar jag med spänning på de där 100 000 bloggläsarna ;) haha

2010-10-21 @ 00:12:14
URL: http://linahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0