Jag tänker till! Fast ändå inte. Jaa... Fast Nääe...

Jag har tänkt på en grej. Åååh nej, tänker ni, men det har jag faktiskt! Tänk att det är så många människor världen över som lägger massa tid på att blogga om sina liv. Det är lite knäppt egentligen. Tänk hur många olästa bloggar det finns!

Nej, längre än så kom jag inte. Där tog tankeverksamheten slut! Vill för övrigt nämna att vår nya svenskavikarie verkar hur bra som helst! Känns som att man för en gång skull verkligen kommer lära sig något. Som att vi kommer få kämpa lite. Ju mer man måste kämpa, desto större vinst om man lyckas!

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa Naturkunskap A, min nya favoritbok! Not! Eller...?




Och jaa, det är ju sååå vackert med knät där och allt, men men!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0