Det är otroligt vilka minnen jag har med B...

Det är otroligt vilka minnen jag har med Bamse! Tittade jättemycket på det när jag var liten, särskilt Trollskogen. Nu när jag tittar på den igen ser man ju en massa roliga detaljer som man inte förstod när man var liten. Till exempel att det i Skalmans hus finns olika små skyltar där det står saker som E=mc2, a2+b2=c2 och fullständiga pi! Därför är det så roligt att titta på filmer man tittade på när man var liten, man får en ny bild av den! Älskade verkligen Bamse, minns varenda detalj av filmen inser jag nu!


Kommentarer
Postat av: Lina

Det var som när jag kollade på svärdet i stenen för ett tag sen. Så håller de på och skämtar om att New York times inte finns än och sånt. Det fattade jag ju aldrig när jag var liten ;) haha

2010-10-29 @ 18:16:57
URL: http://linahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0