Bh, Deo och Keso...

Jag filosoferade lite igår. Eller ja, i förrgår blir det ju nu. Emelie heter ju även Bengt-Åke och Lina Hasse-Demokratus, även kallad Demo-Hasse. Förkortningarna blir då BÅ och DH. BÅ låter ungefär som BH och DH låter ganska likt Deo. Bh på engelska är ju bra, alltså är Emelie bra! Deo är samma på engelska, inte riktigt lika bra alltså... Hehe...

Jag heter ju även Karl-Einar, alltså KE. Men Bh och Deo är inte lika bra som jag så de kommer inte på något passande. Därför blev jag helt plötsligt Keso! Lite intressant tycker jag allt...


Bh, Keso och Deo... Jaa...

Kommentarer
Postat av: Lina (Hasse-Demokratus)

Alldeles utmärkt! :D

2010-10-12 @ 12:58:58
URL: http://linahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0