Väldigt roligt inlägg! ...jag lovar...

Jahapp... Kanske dags att uppdatera lite här. Har legat till sängs med över 39 graders feber, hosta och huvudvärk hela helgen. Har i stort sett bara sovit hela tiden. Har fortfarande hög feber som inte vill gå ner. Så nu ligger jag jätteefter med allt jag borde ha gjort i helgen och som jag fortfarande inte orkar ens tänka på... Men det bästa måste ju nästan vara att jag knappt orkar stå upp, benen bara darrar. Så jag lär ju knappast kunna åka och fota till webbdesignen imorn, min enda chans! Woho! Perfekt!

Kommentarer
Postat av: Lina the Best

Tycker faktiskt riktigt synd om dig! Men Krya på dig kompis!!!!

2010-12-06 @ 22:12:34
URL: http://linahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0