Valet

Har suttit som på nålar under hela valvakan. Så fort procenten har ändrats med så lite som 0.1% har jag blivit helt nervös. Jag har i hela mitt liv upplevt att jag har levt i ett tryggt och bra land där inget ont kan ske. Att ett parti som SD faktiskt kan komma in i riksdagen känns bara overkligt. Kan det hända i Sverige? Jimmie Åkesson lät irriterad över att de har censurerats, men hallå, de har kvinnor iklädda burkor som jagar tanter i sina reklamer! Och så påstår de att de inte är rasistiska. Yeah right!
'
Tycker hur som helst att det är rätt skönt att själva valkampanjen är över. Den stress som blir av att inte veta hur det kommer gå är så energidragande. Särskilt när man inte ens kan vara med och påverka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0