Belöning, hell yeah!

Det är söndag morgon (jaa, morgon...) och jag måste spendera hela dagen till att plugga. Hur kul är det att vakna och veta att det är allt man har att "se fram emot"? Därför har jag bestämt mig för att göra det lite roligare och ge mig själv små belöningar då och då! Kan tänkas barnsligt, men vad bryr jag mig om det!

Jag ska nu först sätta mig och plugga matte i en timme, sedan låta mig själv titta på ett avsnitt av Förhäxad. Sedan göra engelskan i en timme, sedan belöna mig själv med att baka en kladdkaka! Sedan blir det matte igen!

Får väl se om detta håller, är tveksamt... Men jag ska försöka! Det är ju ändå tanken som räknas ju!

Eller...?


Beeeenjamin!

Kommentarer
Postat av: Lina

Plugga får minus 5 av 5 toasters. ;)

2010-09-26 @ 14:09:50
URL: http://linahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0