Var har du varit? ... Sveg...?

Ligger och kollar på CSI Miami och tänker på hur sjukt snygga alla är i den serien!

Har haft en jättetrevlig eftermiddag/kväll i Täby C med Lina och Hiroshi! Köpte jackan jag gått och trånat efter hela veckan och sitter just nu och myser i den!

Hiroshi ville inte vara med på bild. Men jag lyckades ändå! Muahaha!

Fina Lina!

Hiroshi "Svennis" provar hattar på HM. Varför är alla japaner snygga i hatt!? Orättvist tycker jag och Lina!


Såg precis ut som Snusmumriken i Mumin! Kanske inte på bilden dock...

Lina: Jag har aldrig ätit en cheeseburgare.
Hiroshi: VA!? Var har du varit någonstans egentligen?
Lina: Sveg...?

Klockrent tyckte jag! Så jag tyckte att hon skulle göra det nu!

Hon tyckte att det var gott!! Hiroshi tyckte nog att hans McFeast var rätt god den med... Hehe...

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha så extremt klockrent! "Sveg...?" så sant också dock, nästan lite sorgligt ;) Nu är det bara något slags kaffe kvar och sen är jag en äkta 08:a :D

2010-09-23 @ 23:22:37
URL: http://linahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0