R.I.P my dear friend!

Min mobil blev svart igår och har inte vaknat än! Har laddat den hela natten, synkroniserat den med datorn och provat att ta ut simkortet. Man kan ju inte ta ut något batteri på iPhone, så det kan jag ju inte göra! Den är bara helt död! Blir så ledsen när sådant händer, det är vid sådana här tillfällen man blir irriterad över att man har blivit så beroende av alla tekniska grejer.

Så nu har jag ingen mobil, hann inte byta till någon gammal imorse nämligen. Även om jag inte använder den överdrivet mycket så känner man sig ändå heeelt handikappad! Att sitta vid busshållplatsen och inte veta exakt vad klockan var var hemskt!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Stackars lilla Vanja! ): Jag lider med dig (;

2010-09-30 @ 10:47:00
Postat av: Anonym

Jaa men jag vet!

2010-09-30 @ 12:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0