Regn, bra musik, sköna vänner och mysig bio!

Har varit en himla trevlig dag idag! Jag ansträngde mig och fönade för en gångs skull håret och precis när jag gick utanför dörren började regnet vräka ner! Håret var snart lika blött som innan fönandet! Tog bussen in till staden med stort S för att möta upp Felicia, Lina, Agnes och Erika! Agnes är lite lätt galen (lätt underdrift) i Emil Jensen, och han skulle spela på miljöpartiets valgrejs i Kungsan! Är lite stolt över Lina och Agnes som lyckades gå fel vid t-centralen. Det är bra gjort!

Efter en snabb måltid på Max gav vi oss ut i regnet, som fortfarande vräkte ner, och gick bort och ställde oss framför scenen. Innan Emil spelade Little Marbles och de var så himla bra! Har aldrig hört talas om dem innan, men riktigt bra var dem! Mellan dem och Emil Jensen sprang vi bort till HM för att Felicia ville köpa torra strumpor! När vi kom tillbaka hade Emil redan börjat och herrejisses, jag blev ju riktigt positivt överraskad! Han var mycket bättre än jag trodde! Måste ju även nämna hur gulligt det var när tårarna rann på det stora fanet!

Efter att ha stått i regnet i 2 timmar var vi riktigt kalla och bestämde oss för att gå på bio! Erika var tvungen att gå, men resten av oss fortsatte till Saga där vi såg I rymden finns inga känslor. Hur kommer det sig att alla Skarsgårdarna är såna bra skådespelare? Märkligt värre... Filmen var i alla fall jättebra!


Felicia, Lina, Agnes och Erika i väntan på Emil Jensen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0