Jag ska vara snäll oftare. Det är så roligt när någon är snäll tillbaka.

Är så himla glad idag! Kan inte riktigt sluta le. Dels för att det är en rolig och bra skoldag, dels för att jag träffade min älskade vän igår. Men mest för att jag träffade en gammal klasskamrat, Joel, på bussen idag. Vi åker samma buss varje onsdag. Idag avslöjade han dock att han skulle kunna ta bussen som går 20 minuter senare, men väljer att ta samma som mig för att han tycker att det är så roligt att träffas och prata! Hur glad blir man inte när någon säger så!?

Och att man dessutom spenderar dagarna med underbara personer i en underbar klass gör ju det hela bara ännu bättre! Ni är bäst!

Och så älskar jag min nya basker... Hihi...

Kommentarer
Postat av: erika

din basker passar dig finfint!

2010-09-29 @ 15:51:47
URL: http://percepteur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0