Hasch, ja tack!

Har nu varit hos skolsyster och fått svara på ett formulär om hur man mår. Var riktigt nära att fylla i att jag använder hasch och andra droger, samt röker dagligen. Hann börja sätta ett kryss innan jag insåg att det var JA rutan!

Har just nu samhällskunskap. Vår extremt roliga lärare Christian ska vara föräldraledig i 10 dagar för att han precis fått en liten dotter. Kul för honom, tråkigt för oss! Onsdagar är ju favoritdagen just för att vi har honom!

Men nu får jag nog ta och vara lite aktiv!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ser du, det är inte bara jag som lyckas kryssa att man använder hasch varje dag ;)

2010-09-22 @ 14:56:44
URL: http://linahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0