Borttappat: 3 hjärtslag!

Då var man hemma då! Jag skulle ta bussen från Lina, byta till 610 Danderyds sjh, ta Vaxholmsbussen från roslags näsby trafikplats och sedan resaröbussen. Det enda var att jag lyckades missa att jag skulle gå över till andra sidan av vägen för att ta 610! Så jag missade den och fick sitta 25 minuter själv på en mörk hållplats någonstans bak i Täby. Var länge sedan jag var så rädd kan jag ju säga! Särskilt när en av de få bilar som körde där svängde in vid busshållplatsen. Mitt hjärta hoppade över minst 3 slag. Var helt säker på att jag skulle bli kidnappad och dödad! Men jag klarade mig ju, tack och lov!

När jag äntligen var hemma var jag tvungen att ta en tripp till brevlådan för att se om paketet kanske hade kommit. Och tänk, det hade det!! Och även mitt CSN-kort. Wohoo!

Kommentarer
Postat av: Bengt-Åke

Vad obehagligt! Jag e så glad att du lever hurru!!

Hade du sagt nåt hade jag kommit springandes med min vita häst och räddat dej!! (:

2010-09-25 @ 13:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0