Fika med favoriterna!


I och med att fotot i min mobilblogg inte vill synas så får jag lägga in det såhär istället! Mina sötnosar!

Vi var på Tibble och träffade några i Thereses klass och såg hennes skåp och så! Jag känner mig alltid så fel när jag går in i en annan skola. Känns som att man inte får vara där, som att någon ska komma fram och säga till en! Men det slapp vi, tack och lov! Sedan blev det en fika på Espressohouse för att sedan äta lite middag på McDonald's. Japp, nyttiga är vi allihopa, allihopa, allihopa!

Var så himla härligt att träffa sina älskade vänner, är så svårt att hinna med när man har allt med skolan, särskilt som alla slutar olika tider och på olika platser, och så har man alla nya vänner som man också ska hinna umgås med. Och så läxor och annat skit på det dessutom. Men måste bli bättre, märker hur glad jag blir av att träffas!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Shululu! Puss på dej <3

och stackars lille dej då... ):

kram skumbanan!

2010-10-26 @ 19:59:52
URL: http://stjopid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0