A beautiful day, don't let it get away

Har varit en riktigt bra dag idag! Först sovmorgon till 12.20, underbaaart!! Bara tre timmar samhällskunskap med den roligaste läraren, så det är ju bara kul. Råkade dock slå huvudet rakt i underkanten av Emelies skåpdörr när jag skulle ställa mig upp, det var ju mindre kul kanske...

Sedan drog Lina, Emelie och jag in till stan efter skolan idag och fikade i Gamla stan. Riktigt mysigt och trevligt!



Lina är den enda som är ordentlig nog att ta bilder, så därför finns det endast en bild på mig och Emelie från dagen!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ge mig någon minut och sen finns det en till på min blogg ;)

2010-10-27 @ 22:20:35
URL: http://linahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0