Vi kör på "vila sig i form" metoden istället!

Nu är dagen snart slut och jag har massor av saker som jag borde ha gjort, men inte har, och flera som jag inte borde ha gjort, men har gjort. Suck! Borde helt klart ha pluggat till matteprovet imorn, men jag orkar verkligen inte! Istället köpte jag och mamma en ny stor fin julstjärna som jag ska ha i fönstret. Dock så får jag inte sätta upp den för pappa innan 1a advent. Så det var ju lite tråkigt...

Sedan har jag även alla glosor på spanska i kapitel 3 till imorn... Kom jag på... Va bra, ytterligare en chans att göra bort sig! Alltid positiv!

Men till något roligare! Jag träffade Elsa på bussen imorse, då blev jag en glad hest! Andra gången vi träffas på bussen, och första var det ju ändå planerat! Helt superbra! Ska dessutom förmodligen hälsa på i skolan hennes på torsdag när vi har studiedag. Är jag fånig om jag är nervös? Nervös som bara den!

Nu kör vi på "vila sig i form" till provet istället!

Kommentarer
Postat av: Elsa

Haha, det behöver du ju inte! Inget att vara nervös för :) fast jag skulle iof vara lite nervös om jag skulle komma till din skola...

2010-11-16 @ 10:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0