Men! Jag då!?

Fick ett spontant ryck och klippte mig idag. Inget märkvärdigt, bara 2 cm kortare. Men det var himla skönt att få bort det slitna. Innan det blev det en snabb tur till biblioteket och Åhléns med Lina. Hon kom så klart från Åhléns en julkula rikare. Men kan man klandra henne? De är ju så fina!

När jag kom hem hade mamma redan ställt undan tacosen! Hon hade fått för sig att jag skulle äta i Täby Centrum. Så nu har jag gått här, utan mat. Ja, jag är lite lat, men mest tappade jag lusten helt! Ville ju ha tacos och så fanns det inget när jag kom hem! Tog ett tag att hämta sig från det. Men nu blev jag så hungrig att jag har stoppat in två bröd i ugnen och väntar på att de ska bli härliga varma mackor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0