Lite nonsens som ni säkert dör av längtan att få läsa!

Har webbdesign. VI ska på fyra ynka veckor skapa en snygg hemsida med minst fem sidor... Gaah! Jag kommer dö! Men men... 

När vi slutar om en timme ska Emelie, Lina och jag gå till Täby Centrum (Mhm, vi ska GÅ, våga inte protestera era små latmaskar!!) där jag ska hämta Sverker och mina biobiljetter till Harry Potter imorn. Snäll som man är går man ju på den igen, han ville tydligen jättegärna se den med mig! Gulligt värre tycker jag!

Men i och med att bion öppnar först 17.00 så ska vi först till biblioteket. Lina ska fylla sin väska med böcker har hon bestämt... Och jag hoppas att mamma ska hinna sätta in pengar så jag kan köpa min blivande vinterskor! De behövs kan jag ju säga! Och så ska vi köpa McFlurry Toblerone! För det vill jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0