Det är inte lätt när det är svårt.

Mådde inget vidare igår kväll så jag bestämde mig för att lägga mig rätt tidigt och försöka sova mig frisk. Det gick ju minst sagt dåligt. Klockan 03.30 vaknade jag och kunde inte sova mer. Hade innan det vaknat av att jag var antingen iskall eller genomsvettig. Jag gick upp, tog tempen och såg att jag hade 38.5 graders feber.

Efter det kändes det inte som att det var någon idé att försöka sova mer, sov ju ändå bara dåligt. Satte därför på Love Actually och mös i sängen. Efter att ha ett ytterligare en film, Släkten är värst, försökte jag sova i två timmar och nu har jag varit uppe i en timme. Man kan ju inte vara sjuk på höstlovet!! Skulle ju in till stan och strosa omkring planlöst med Joel! Det som är fint väder och allt.

Det är inte lätt när det är svårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0