Har egentligen inte tid med det här!

Har så himla mycket att göra och väldigt lite tid att göra det på. Och Lina beskrev vår webbdesignslektion så bra att jag bara tänker citera henne!

"Sen på webbdesignen satt jag mest och skrattade deprimerat/hysteriskt åt hur förtvivlade vi såg ut. 
Vanja sitter och ser väldigt förtvivlad ut och klämmer ur sig saker som "men nu blev den ju inte så hög som jag skrev!" "men hur gör jag en div-box då?" Emelie sitter och ser minst lika förtvivlad ut och säger saker som "men jag vill ju inte ha bort fågeln! Jag vill ha bort det runt fågeln!" "Nej men nu blev ju bakgrunden vit! Det ska ju inte vara någon bakgrund!" och jag sitter mest och vill gråta och klämmer även jag ur mig förtvivlade meningar som "men hallå, hur gör jag bakgrunden svart då!" och "Men ahh! Halva "bannern" kan ju inte ligga i "center" antingen hela, eller inte alls! Det här är inte okej!" Ja, webbdesign kan ju vara väldigt...underhållande. Men det är inte bra för min mentala hälsa."

Håller nämligen heeelt med, det är inte bra för någons mentala hälsa!

När vi slutat gick vi till Täby Rehab. Vi var hos skolsyster under dagen, både jag och Lina har ont i våra ryggar, och hon tyckte vi skulle gå dit och beställa en tid hos en sjukgymnast. Vi fick tid i januari, på Lina födelsedag! Woho! Men men!

Kommentarer
Postat av: Lina the Best

Känner mig hedrad :D

Inte över att vi ska dit på min födelsedag. (över det fina citatet) Kände mig mest patetisk när hon bah: Men då kanske vi ska ta en annan dag. Du vill väl kanske vara hemma då?

Och jag bah: jag lär ju ändå inte ha något bättre för mig.

hehe..

2010-12-02 @ 19:11:49
URL: http://linahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0