Det går inte många bra program på tv vid 05 på morgonen.

Jaa.. Det finns ju inte jättemycket intressant att skriva dagar som denna. Är inne på min fjärde dag med över 39 graders feber, sjätte dagen med feber överhuvudtaget. WOHO!! Börjar ju bli lite lätt trött på det hela nu kanske, det går ju aldrig över!! Man ska inte ha feber såhär länge! Men det är tydligen flera elever på mammas skola som varit borta i 1.5 vecka. Det kändes ju jättemycket bättre när man hörde det!

Vaknade vid 5 och kunde inte somna om. Utbudet av roliga bra program är lite knapert vid den tiden på dygnet kan jag säga, vilket jag är rätt irriterad på. Tänker de inte på oss sjuka stackare som ligger här, utan något att göra, uttråkade? Dåligt! Och att det bara går repriser av program man redan sett under dagen är ju också lite irriterande!

Och jaa, jag tycker att jag har rätt att klaga lite!

Kommentarer
Postat av: Lina the Best

Jag tycker också att du har rätt att klaga! :)

Själv spenderar man nätterna med att titta på pokemon eftersom man aldrig blir av med sina "trevliga" mardrömmar. Fast det är mer synd om dig! Du måste ju bli frisk nu! Du får inte vara sjuk hur länge som helst unga dam! Jag åker ju till Sveg nästa vecka!!!

2010-12-07 @ 12:54:03
URL: http://linahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0