Bara för att

Har nu varit sjuk i två veckor. Men nu börjar jag må bättre! Det innebär att jag även varit borta från skolan i två veckor... Känns ju inte helt bra! Och jag kommer missa avslutningen i morgon. Lite tråkigt!

I tisdags var Emelie och Lina här och överraskade mig på deras sovmorgon! De hade till och med med sig en krya på dig-present! Två påsar av mina favoritchips innehöll presenten! Wiii! Supergulligt ju!

Igår var de här igen och vi bytte julklappar. Jag fick ett jättestort paket (flyttlådestorlek) som visade sig innehålla en stor nalle, det har jag velat ha jättelänge!! Emelie fick en stor fin bok om Michael Jackson av Lina och mig och Lina fick ett ugglehalsband och en liten robot att sätta på väskan av Emelie och mig. Alla var jättenöjda! Alltid härligt! Ångrar dock lite att vi öppnade julklapparna igår, hade velat att den låg stor och fin under granen! Vad avundsjuka min syskon hade blivit! Mohahah!

Idag har jag och syster bakat pepparkakor. Nu är jag så trött att jag skulle kunna somna här och nu. Hade kunnat somnat för en timme sedan. Och då har jag ändå sovit en timme på eftermiddagen för att jag var så trött!

Sådär, då har man skrivit av sig lite! Är ju inte mycket roligt att skriva när man bara ligger i sängen dagarna i ända..

Kommentarer
Postat av: Lina the Best

YES! Ett inlägg :)

Och vi är snälla typer jag och Emelie. Och nu måste jag sova, för jag ska upp om fyra timmar och 10 minuter. Flyget kommer säkert bli inställt pga. vädret dock. Och om Malin ens tar sig till Arlanda återstår att se. ;)

2010-12-17 @ 00:17:30
URL: http://linahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0